Wednesday, July 08, 2009

hari hari benda baru


hari ni belajar benda baru. sehari suntuk melangok kat kantin rtm. mencari kenalan untuk menceritakan tentang artis baru aku ni. adoyai. susahnya semua orang tengah bz.

langsung ke suria fm hidup pasti rancak. bertemu dengan pengarah muziknya. membawa produk produk yang aku sedang urus sekarang.

rupa-rupanya dunia radio ni lagi mencabar dari tv. sebab lebih theatrical katanya. betul ke aku eja dan dengar. tapi aku paham maksudnya. sebab tv kita boleh tengok. radio ni setiap apa yang diungkapkan membawa makna yang besar dan jelas kesan dan pembawakannya.

wow! ye tak ye. mungkin ada yang kata itu common sense. tapi bagi aku yang aku aku aku syok sendiri dan ignorance ini ianya adalah news. hehehe.

so hari ni aku dapat ilmu tentang dunia radio yang lagi challenging dan susah nak convincing.

nampak gayanya aku kena bertukar menjadi david blane lah... magic...

1 comment:

  1. utk menjadi david blane ittew demo keno pegho jing! pah2 keno bottok pallo tuuu...hahahaha

    buke botox okeh!
    xD

    eh, boy..ado award utk awok..cek blog sy ok..thankyougoodbye

    ReplyDelete