Sunday, July 05, 2009

arrgggkhhh masa... demi masa

banyak yang berlaku sehingga lalai untuk mengemaskini laman persuratan ini. semenjak menjadi kaum kroni majlis hiburan. masa dan minda semakin tidak terancang.

tambahan buat-buat bz yang tak sure pulak keputusannya.

selepas mengasuh mereka yang terlibat dengan pesta malam indonesia, aktiviti kerja terus tersusun menanti. termasuk pelancaran album Band Disagree di Hard Rock Cafe pada 30 Jun 2009.

Damn, busy sehingga tiada membawa kamera. semoga dapat cilok dari rakan media yang hadir harapnya.

Planning untuk meneruskan tanggungjawab dengan penerbitan portal hiburan juga insyaallah akan diteruskan. kalau tiada aral melintang. dari jun ke july dan july mungkin ogos juga jadinya.

rezeki datang dengan tawaran untuk menguruskan sebuah band adik beradik perempuan juga muncul tiba. D'adza nama mereka. sekarang dalam perancangan peraturan strategi gamaknya. semoga berjalan lancar hendaknya.

kini baru tenang kembali, tetapi masih ada hutang tugas tertunggak bersama finas. belum belum langsung bergerak. sudah bermula hanya di peringkat pra sahaja.

tambah pula rezeki penerbitan dan juga latihan untuk kementerian yang sudi bekerjasama. insyallah lah harapnya.

aaarrrgggkkkhhhh lega... terluah juga isi sibuk seorang yang menyarung pelbagai topi pada satu masa.

3 comments:

  1. Bro...! bile nak kasi chance kat wa belakon bro... pak pacak pung jadi la... odishen dah suda dah!!! kecewa bro............. kecewa... huhuhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. bro! please follow this blog also.
    nmtidham.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. bereh bro, wa KIV lu dah...

    tk cr

    ReplyDelete