Friday, July 31, 2009

apa masalah anak wayang

dari mula launch lagi rancangan ni aku rasa macam tak sedap hati. sebab logo dia jer. lepas tu kebetulan ada rival dalam tv kerajaan. pilih kasih. yang mana penerbit pilih kasih adalah bekas penerbit di astro.

dalam masa ke dua dua rancangan tengah on... ramai yang memilih pilih kasih. aku masih skeptikal dengan pilih kasih sebab ditayangkan di tv kerajaan.

tapi anak wayang yang tengah aku tonton ni memang confirm mampu dititik hancur oleh pilih kasih yang juga tak semegah. sebab anak wayang memang kosong.

pembaziran airtime cukup ketara. pemilihan pelakon yang kononnya ada rupa tapi hancur persembahannya.

apa masalah anak wayang sebenarnya. dibuat oleh mereka yang amatur dalam bidang ini atau oleh mereka yang tiada sentuhan.

malunya menonton anak wayang sehingga aku musykil apa standard m.nasir untuk turut berada di sana.

dan aku masih menanti nanti tulisan dari blogger bermulut lepas tekenal di akubimbo.blogspot.com yang kini menjadi antara tenaga kerja pentadbiran di astro syarikat naungan utama anak wayang.

letihnya melihat gelagat pengacara pengacara yang macam kosong dan ada tak kena. lebih baik aku keluar minum dulu sebelum aku termuntah.

No comments:

Post a Comment