Saturday, October 10, 2009

serangan sundal

minah ini spesis yang pathetic. tidak pernah kenal dunia sebenar dan terlalu jahil bertanya khabar. salam ice breaking sudah pun mengalami detik detik bangang di mana zahirku yang nerdy ditafsir seumpama. lalu aku sudah mula membuka ayat mematah gerakan.

bermulalah dendam dendam sedih si sundal pathetic tak cukup kasih sayang menarik perhatian dunia. ditambah pula kurniaan Ilahi yang tidak seberapa untuk dia redha dan bersifat mulia. namun hati dibalut selaput sial sentuhan syaitan untuk bersifat sebaliknya syurga.

hari demi hari mencari pandangan dan juga sandaran. dengan suara sumbang berkumandang kononnya mengundang pujian dari umat taulan. janganlah kau berangan kerana ukur diri di cermin badan. memang tak semegah wajah mahupun zahir ciptaan tuhan. untuk engkau jadikan pedoman supaya beramal bertabiat tauladan.

muka yang cantik berperangai hodoh tempatnya ada di dunia yang alpa. muka yang buruk bersifat mulia, tempatnya di sisi Allah tercinta. muka yang buruk bersifat celaka, tepuklah dada tanya selera, di mana layak patut kau berada.

serangan sundal biasa kutempuh. ku faham matlamat untuk menjatuh. aku berundur bukan ku kalah tapi tak sanggup bergelumang si bangsat yang murah.

salam seribu penghinaan buat manusia agung di sisi syaitan.

No comments:

Post a Comment