Friday, October 30, 2009

berangan lagi

Mangkuk betul mamat ni. Dia pergi eksiden pulak kat tempat dia. Tercalar sikit jer pun, sebab lari dari paparazzi. Tapi awak tu dah la top artis dunia. Dah citer tu jadi berita seantero.

Sekarang tak pasal pasal aku tau rupa dan gaya lu naik moto macam mana. Aku ngan lu ni memang pantang la. Pantang tak berangan nak jadi lu.

Sekarang siapa yang susah. Aku jugak yang susah sebab nak kena berangan cari motor macam lu. Pastu bini aku jugak yang susah hati sebab laki dia bawak motor.

Sah sah kau naik kereta kebal ke... Steam roll ke jadi trend. Inikan pulak motor yang klasik lagi cool. Lain kali jangan eksiden. Takde orang akan tulis berita kau. Sure aku tak berangan punya.

Brad Pitt... Brad Pitt... Berapa kali aku pesan kat kau.

No comments:

Post a Comment