Sunday, November 15, 2009

This Is It atau That Was It

Micheal memang King Of Pop. Dunia memuja dia. Semua meminatinya. Sehinggakan pemergian menjadi satu fenomena yang menyentap segala jantung serata alam menjadi senyap gelita.

Ruginya konsert comeback yang terakhir hidupnya tidak terlaksana. Hanya di peringkat latihan bertubi tubi sehingga Allah mengangkat nyawa kembali ke alam nyata.

This Is It, buah tangan Choreographer dan Partner MJ untuk peminat mereka. Sentuhan diari peribadi umpama dokumentari sebagai tribute di atas pemergian MJ dari dunia hakiki. Agak kecewa kerana rangkuman itu tidak diceritakan memberi kepuasan justifikasi kenapa konsert tidak berlangsung dan kisah MJ yang kini pergi.

Kurangnya Ummpphhh kerana This Is It membuka almari tanpa menutup kembali secara rasmi mahupun peribadi. Diharap akan ada produser lain yang bakal tampil merakam kisah umpama Incredible Hulk The Movie yang memiliki dua versi.

Simpati MJ, terdetik dihati, This Is It atau hanya That Was It? Ingin lebih lagi dari King Of Pop yang merobek hati dunia dengan khabar dia kini seorang muslim.

No comments:

Post a Comment