Tuesday, April 21, 2009

perasaan ingin membunuh

kalau marah kita amik sembahyang. cara nak hilangkan perasaan amaroh syaitan. tapi pernahkah anda memiliki perasaan berdebar-debar yang keliru samada mahu marah atau bertenang atau ingin membunuh.

adakah kita pernah meluangkan masa untuk memikirkan punca dan asabab musabab kenapa kita ada persaan ingin membunuh itu. aku sanggup meluangkan masa kerana aku mempunya isteri dan anak serta keluarga di bawah tanggungjawab ku. kasihankan mereka rasaku.

cuma geram dan marah yang semakin membuak-buak ini membuatkan aku risau jika dengan satu kesilapan sahaja bakal membuatkan aku merengkok di dalam penjara. nauzubillah.

well, mungkin aku simpan saja dulu perasaan ingin membunuh ini. semoga syaitan pergi jauh dari diri. tapi apa-apa pun aku mampu membunuh. kerana keturunan anak adam semuanya pernah membunuh.

No comments:

Post a Comment