Sunday, October 30, 2011

Whitesnake World Tour 2011

Al kisah, kumpulan ni gua wallahualam sangat. Sebab masa muda gua layan Spring, Kriss, Rio, Scan dan yang seangkatan dengan mereka. Asal kumpulan omputeh gua akan cakap kristian dan akan buat gua jadi kafir. Virgin sangat gua. Walaupun ada bangs sikit sikit.

So demi tidak nampak macam outdated esok malam gua akan turun padang ushar apa kobondonyo Whitesnake nih. Hehehe walhal kat youtube pun dah ado. Tapi gua terpaksa pergi jugak sebab untuk this week gua belum ada lagi profil picture menarik untuk Facebook gua.

Therefore, gua janji untuk tetapkan iman gua yang ala ala imammudadottwitterdotnet nih dan akan mengulas dan mengupas secara live tentang kehebat band penjajah dari Zimbabwe yang bergelar Ulau Melingkau Atas Pagau ni besok.

Ok bro, cekkidaut amekkau boboiboy!

No comments:

Post a Comment