Sunday, October 30, 2011

Content Rempit untuk Rempit.

Pujian untuk geng media prima di atas keprihatinan dan tidak syok sendiri mereka dalam menyajikan content racangan untuk penonton mereka. Kisah bermula ketika gua menghadiri events screening diorang yang berjudul Media Prima Nite Live. Mamat nerd yang berpangkat CEO mereka iaitu Ahmad Izham Omar melakukan tugas yang baik.

Walau stok berangan spoof David Letterman, yang penting mesej yang disampaikan berjaya sampai kepada aku yang banyak songeh dan boleh dikategorikan sebagai "most difficult audience". Apa yang dipersembahkan mereka sebenarnya untuk menarik seramai mana pelabur a.k.a advertiser melabur dan membeli airtime mereka. Bagi aku kalau aku kaya, aku tak risau dan puas hati untuk berbelanja di situ. Hanya dengan terpengaruh pada presentation mereka yang lawak, pedih dan berisi itu.

Good job untuk korang yang sangat tahu apa yang korang buat. Aku tak hairan kalau ratings dia takde orang boleh beat sebab memang diorang bagi content yang tepat pada penonton yang tepat. Sepatah kata Ahmad Izham Omar CEO media prima "Setiap orang Malaysia ada rempit dalam hati masing masing der."

Bananana!!!

No comments:

Post a Comment