Tuesday, April 17, 2007

Aku, Kamu dan Dia

Aku kamu saling memuja
Aku kamu teguh bermanja
Aku kamu bersama kasih
Aku kamu janji terpatri

Hujan panas di hari indah
Aku terhenti terleka diri
Sibuk tekun demi kita berdua
Khusyuk menuntut sehingga terlupa
Aku bersumpah, segalanya hanya untuk kita
Aku bersumpah, tulus jiwaku demi kita bersama

Tewas aku di janji setia
Tewas aku mengota kata
Dia muncul tanpa ku rasa
Dia wujud di waktu ku juang nasib kita berdua

Aku tidur, Kamu dan Dia jaga
Aku lemah, Kamu dan Dia gagah
Aku karam, Kamu dan Dia berlayar megah

Dia hadir bergaya lengkap dikala ku kusam ranap
Dia tampil segak berlagak aku comot membanting hidup ‘tuk riak

Aku undur, Kamu dan Dia galak
Aku akur, Kamu dan Dia semarak
Aku, Kamu dan Dia
Tiga penjuru yang tidak sudah
Aku undur, akur dan pasrah

No comments:

Post a Comment