Monday, February 09, 2009

sindrom tagline

connecting people, now everyone can fly, just do it, finger lickin' good, the ultimate driving machine dan macam macam ada...

itu semua popular tagline yang kita selalu dengar dan tertanam dalam kepala otak ni... dah lah nak isi ayat Quran tak muat... hari ini penuh pulak dengan tagline tagline product yang kita tak sengaja hafal

sekarang pulak aku baru realize, ramai manusia yang turut mengambil pakai fomula yang sama untuk memasarkan diri mereka... terutama mereka yang bergelar selebriti... jadi ker formula tu... hehehe...

kita dengar yezzaaa, wachaaa, gitu gitu, redah jer, world dan banyak lagi... dan yang paling useful... Lu Pikir la sendiri...

tapi yang aku takleh blah ialah tagline yang dipaksa untuk menjadi popular... dan sedaya upaya menggunakan tagline tersebut untuk di'associate'kan menjadi pemangkin populariti seseorang selebriti yang memang tepu dan tak akan popular jugak...

kesian sungguh senario itu... dan kalau diteruskan boleh membawa kepada penyakit taun yang boleh menyebabkan ramai penduduk malaysia termuntah-muntah...

ok lah... apa apa hal pun korang memang mantop (dengan gerak mulut yang beria-ria menandakan perkataan ini akan menjadi trend untuk umat manusia sehingga tibanya hari pembalasan)

uuuuuwwwwwwwweeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! (aku terlantar di hospital akibat taun)

No comments:

Post a Comment