Wednesday, October 18, 2006

mari menulis kembali

semua manusia ada tahap kebengangan dan kesabaran masing- masing... dan masing-masing juga ada cara dan style luahan mereka tersendiri... sebenarnya aku ni style membebel dan more to verbal dan vocal... kononnya begitulah kelegaan hati dapat di cari...

disamping kebolehan menaip di computer yang agak lembap dan penguasaan I.T yang agak perlahan... itulah excuse aku suka membebel kot... hehehe...

tapi kini... aku mengerti... tak semua manusia dijadikan ALLAH untuk mendengar... kesian diorang... walaupun terpaksa, tapi demi nak amik hati sesama manusia... hehehe marilah kita berlagak memiliki Public Relation yang bagus... hehehe

aku paham... alternative membebel ialah menulis... oleh itu... aku memaksa diriku untuk memberi komitmen terhadap penulisan dan semoga isi hati dan rasa tidak puas hati kita terhadap dunia dan makhluk isinya ini dapat disurat dan dikongsi iktibar...

mulai hari ini... aku mula menulis dan bercerita dalam bentuk font dan paragraph yang diterjemahkan sebagai blogspot.com hehehe...

selamat membaca, mengkritik dan mempelajari ilmu pinjam-pinjaman dari ALLAH

No comments:

Post a Comment