Monday, June 01, 2009

Renungan MLM

Hari ini, kali ke berapa entah aku berjumpa dengan kawan yang sedang kaya melalui acara MLM. Aku tak pasti, itu adalah hidayah pada aku untuk masuk atau sekadar episod kehidupan sahaja.

Aku dah masuk beberapa tapi tak jugak kaya. Tulisan ni saja jer nak buat sebagai renungan. Nak kira tarikh lepas ni kalau jumpa lagi member aku yang tengah pakai BMW tu, masa depan nak jugak ukur diri. Aku kat tahap mana.

Lepas tu boleh juga meratapi nasib aku yang tak cepat-cepat kaya jugak ni. Hehehehe... saja je memang aku tak pernah ada hati dengan MLM. Try pun orang sponsor. Tapi tak pulak aku komplain aku tak kaya. hahahaha...

Yang penting hati kena senang. Duit ada tak takde aku tak kisah. Tuhan sayang aku pun dah kira cukup ok.

Sekadar renungan.

No comments:

Post a Comment